Výsledky vyhledávání pro "Vyvoj her"
Capcom po 30 letech opustil šéf vývoje Dragon’s Dogma 2. S hrami ale nekončí
Capcom se v budoucnu musí obejít bez svého veterána. Po 30 letech a pěti měsících japonskou společnost opustil Hideaki Itsuno. Známý vývojář však s hrami nekončí.
Brzy začne plnohodnotný vývoj hry Zaklínač 4, hlásí CD Projekt RED
Dobré zprávy z CD Projektu. Polská společnost ujistila své akcionáře, že vše jde podle plánu. Tím myslí zejména nadcházející projekt s kódovým označením Polaris, pod kterým se skrývá nový Zaklínač.
Americký Amazon otevírá první evropské studio zaměřené na vývoj her
Amazon se hodlá prosadit také ve videoherním světě. Po vývojových studiích ve své domovině otevírá první studio v Evropě. Vede ho zkušený producent, který pracoval na akčních hrách.
EA chce v brzké době do vývoje her více zapojit umělou inteligenci
Umělá inteligence bude brzy velice přínosná při vývoji her. Generální ředitel společnosti Electronic Arts hodlá v nadcházejících letech vsadit na algoritmy strojového učení.
Díky seriálu jsou hry Fallout nesmírně populární, ale to neurychlí vývoj Falloutu 5
První řada seriálu Fallout je neuvěřitelně úspěšná. V hráčích zažehla chuť po dalších dobrodružstvích a v těchto dnech exponenciálně roste zájem o jednotlivé hry.
Pořad Game Story mapující historii a současnost českých her je zdarma ke zhlédnutí
František Fuka, předělávka Monkey Island, rivalita papírových časopisů, kultovní Operace Flashpoint, Euro Truck Simulator, Kingdom Come: Deliverance, Factorio nebo Beat Saber.
Saber potvrzuje vývoj třech her. Star Wars nezmiňuje
Oddělení Saber Interactive od Embracer Group vyvolalo obavy o vyvíjené hry. Provozní ředitel Tim Wills ujistil fanoušky, že ve společnosti pracují na řadě titulů. Vyjmenoval tři.
Vyšší rozpočty na vývoj způsobily, že exkluzivní hry jsou neudržitelné
Když se diskutovalo o zdražení her ze šedesáti na sedmdesát dolarů, tak bývalý šéf PlayStationu upozorňoval, že součástný model AAA her je neudržitelný. Rozpočty mu teď dávají za pravdu.
Umělá inteligence má z hráčů vytáhnout více peněz a pomoct s vývojem her
Generativní umělá inteligence bude mít v příštích pěti letech velký dopad na videoherní průmysl. Myslí si to generální ředitel Electronic Arts. Ten vidí AI jako nástroj, který pomůže s vývojem her.
UNITY 6 má změnit vývoj her, ale věří tomu někdo?!
Připojte se k tradičnímu diskuznímu speciálu Indiana, ve kterém okomentujeme novinky z posledních týdnů. Unity 6, nový herní engine, který umí využívat generativní AI k tvorbě hříček. A další novinky!
Ubisoft pokračuje v propouštění, ale vývoj her to ovlivnit nemá
Francouzská společnost Ubisoft, která má studia po celém světě, včera pokračovala v propouštění. O práci přišli zejména lidé v kanadských pobočkách, kde se firma snaží reorganizovat své týmy.
Hlavní tvůrce Bayonetty opouští PlatinumGames. S vývojem her ale Hideki Kamiya nekončí
Japonské studio PlatinumGames nemile překvapilo hráče. Z čista jasna přišla informace o odchodu hlavního tvůrce Bayonetty a The Wonderful 101. Hideki Kamiya opustí PlatinumGames.
Hogwarts Legacy 2 ve vývoji, tvrdí spolehlivý leaker. Oficiálně vzniká dokument o hře
O Hogwarts Legacy se už tolik nemluví, ale začátek letošního roku bez debat patřil výpravě do škol čar a kouzel v Bradavicích. Ve Warner Bros. jsou nadšeni a jednotlivé inzeráty naznačovaly dvojku.
Sony investuje do výzkumu a vývoje her rekordní částku
V Sony Group se pro současný fiskální rok rozhodli do výzkumu a vývoje her investovat rekordní částku. Investice představuje 60 % veškerých výdajů firmy na výzkum a vývoj.
Sony omylem odhalila, kolik stál vývoj dvou velkých exkluzivit
Společnost Sony v dokumentech pro Federální obchodní komisi (FTC) omylem odhalila, kolik stál vývoj dvou velkých exkluzivit: The Last of Us Part 2 a Horizon Forbidden West.
Nový šéf Square Enix chce zkrátit dobu vývoje
Nový generální ředitel Square Enix tvrdí, že se podařilo identifikovat hlavní problémy a po jejich vyřešení budou schopni vstoupit do nové éry. V té se má společnost soustředit na nejdůležitější hry.
Microsoft končí s vývojem her pro Xbox One. Nové hry už jen přes cloud
Došlo k nevyhnutelnému. Microsoft se dva a půl roku po uvedení konzolí Xbox Series X a Xbox Series S loučí s předchozí generací. Ani jeden interní tým společnosti nevytváří hru pro Xbox One.
Vývoj her trvá déle, vysvětluje čekání na hity Microsoft
Hry jsou stále větší, komplexnější, detailnější, složitější... Hráči vyžadují kvalitu, což má pochopitelně vliv na dobu, jak dlouho je hra ve vývoji. Průmysl a fanoušci si to ale ještě neuvědomují.
Náklady na vývoj a marketing velkých her se vymkly kontrole
Vydavatelské společnosti za své blockbustery utrácejí stále více peněz, které jdou nejen do vývoje, ale také do marketingu. Znepokojivý trend odhalují dokumenty britského úřadu.
Sony očekává menší prodeje her. Spider-Man 2 je možná jedinou velkou hrou letoška
Nejprve dobrá zpráva. Sony ujistila investory, že Marvel's Spider-Man 2 vyjde v tomto fiskálním roce. Je ale otázkou, kolik her od PlayStation Studios vlastně bude. Plus další míří na PC.
Alan Wake 2 v závěrečné fázi vývoje a pokročil vývoj Control 2 a remaků Max Payne
Tero Virtala, generální ředitel Remedy Entertainment, znovu uklidnil fanoušky spisovatele thrillerů, když v nedávno zveřejněné čtvrtletí fiskální zprávě poskytl aktuální informace.
Sega koupila tvůrce Angry Birds, aby urychlila vývoj svých mobilních her
Současná doba přeje velkým akvizicím. Společnost Sega po víkendových spekulacích od Wall Street Journal potvrdila, že koupila finskou firmu Rovio. Prozradila také záměry.
Problém pro nové značky. Vývoj nové hry trvá více než 4 roky
Dávno pryč je doba, kdy vývoj hry trval několik měsíců, maximálně rok. Dnes studia zaměstnávající stovky lidí potřebují několik let, aby dokázala vytvořit titul nejvyšší kvality.
Vývoj tajemného survivalu od Blizzardu je v plném proudu
Nepojmenovaná survival hra, která bude novou značkou Blizzardu od Overwatche v roce 2016, je nadále v plánu. Vývoj vede bývalý šéf Far Cry Dan Hay. Plus statistiky Blizzardu.
Více než polovina oznámených her využívá Unreal Engine, chlubí se Epic
Společnost Epic Games spočítala, že více než polovina všech oznámených her pro konzole nové generace je vytvářena pomocí vývojových nástrojů Unreal Engine. O technologie Epicu je velký zájem.
Game Access Connect ukáže zákulisí vývoje her a zajímavé tituly, včetně Matcha
Nejen pro současné a budoucností herní vývojáře, ale také pro nadšence z řad hráčů je určen velmi přístupný Game Access Connect 2022. Na co se můžete těšit a kolik akce stojí?
Vývojáři brání GTA 6 a ukazují rané verze svých her
Až překvapivě velké množství hráčů na adresu ukradených záběrů z rané vývojové verze Grand Theft Auto 6 psalo, že hra vypadá hrozně, prostředí je prázdné a atmosféra mdlá.
Vývoj hry v jednom studiu je dávno pryč, říká šéf Xbox Game Studios
S každou generaci konzolí jsou hry větší a větší. S obsahem ale roste i množství práce, což je nápor na vývojáře. Nejen z toho důvodu se nemůžeme divit, že pro jedno studio je to už moc.
Stručně: Valve má ve vývoji spoustu her, fantasy od Naughty Dog a naštvaná komunita BioShocku
Mysleli jste si, že Valve zapomnělo vyvíjet hry? V Naughty Dog možná vzniká fantasy titul, zatímco hororový Scorn prošel důležitým milníkem. A už jste viděli Ricka a Mortyho v God of War: Ragnarök?
Do roka minimálně 5 her od Microsoftu a některé tituly Activisionu exkluzivitou
Společnost Microsoft překvapila řadou oznámení, které přicházejí pouhé tři dny před velkou prezentací, kde nám ukáže připravované hry od Xbox Game Studios, Bethesdy a partnerů.
Kvalita PlayStation her by se zhoršila, kdyby je Sony nabídla hned v předplatném
Sony myslí pouze na peníze, zatímco Microsoft na hráče. To jsou slova některých hráčů poté, co japonská společnost oznámila novou verzi PlayStation Plus. Lidem vadí podstatný rozdíl.
Sony vyrobí o polovinu více PS5 a značně investuje do studií a vývoje her
Konec roku 2021 a začátek roku 2022 nebyl pro Sony dobrý. Japonská společnost vyrobila a dodala obchodům menší množství kusů konzolí PlayStation 5. Teď slibuje více kusů i velké investice.
Chceš se živit hraním her? Tak získej zkušenosti jako tester
Chceš se živit hraním her? Tak právě pro tebe je určen online kurz Herní testování od GameDevHub.cz. Během 11 týdnů získáš reálnou zkušenost a znalosti.
Plány Segy na „SuperGame“ zahrnují několik her a možná i NFT
Sega začala shánět nové vývojáře pro svou iniciativu SuperGame. V inzerátech vysvětlila, že se jedná o několik her a potvrdila potenciální zapojení NFT a cloudových technologií.
V EA se už nebojí investovat do her s otevřeným světem
Jeden tajemný videoherní projekt s otevřeným světem vzniká v nové divizi Electronic Arts v Seattlu. Pravděpodobně jde o akční adventuru pod vedením bývalého manažer tvůrců Shadow of Mordor.
Ukrajinští vývojáři dali světu řadu skvělých a poutavých her
Stejně jako má Česká či Slovenská republika své vývojáře, zrovna tak Ukrajina dala světu celou řadu skvělých her. A proto jsme si řekli, že by byl dobrý nápad se na herní scénu Ukrajiny podívat.
PlayStation chce více nekonečných her a s akvizicemi nekončí
Zhruba šest měsíců bylo potřeba k dokončení akvizice Bungie společností Sony, nejde tedy o přímou reakci na Microsoft, který kupuje Activision Blizzard za téměř 70 miliard dolarů.
Ken Levine, tvůrce BioShocku, má při vývoji nové hry problémy
Ken Levine po dokončení BioShock Infinite v roce 2017 rozpustil americké studio Irrational Games, aby vzápětí ve spolupráci s Take-Two (2K Games) založil Ghost Story Games.
Survival horor Wronged Us vypadá jako dobrý mix známých her
Fanouškům menších, děsivých příběhů by se mohl líbit survival horor Wronged Us. Vývojář ze studia Delusional se inspiroval hrami Dark Souls, Silent Hill a Resident Evil.
Vydavatel GTA, Mafie, BioShocku a Borderlands chystá řadu obrovských her
Společnost Take-Two Interactive se připravuje na změnu strategie, která souvisí s výrazným nárůstem připravovaných her od všech týmů a samostatné vydavatelské divize.
Microsoft údajně oznámil pouze třetinu vyvíjených her
Vydavatelé a vývojáři postupně mění svůj marketing a přestávají o hrách mluvit v raných stádiích vývoje, kdy dokončení titulu bude trvat několik let. Stejně se měl zachovat Xbox.
Vývoj next-gen her může stát až 200 milionů dolarů
Nikoho nepřekvapí, že rozpočty na vývoj her se neustále zvyšují. Přesto mnohé překvapilo prohlášení veterána Shawna Laydena, bývalého šéfa Sony Worldwide Studios (dnes PlayStation Studios).
Netflix potvrdil pozvolnou expanzi do světa her. Ty budou součástí předplatného
Streamovací gigant Netflix potvrdil expanzi do světa her. Plán nabídnout předplatitelům nový obsah se nachází v počátečních fázích a navazuje na dřívější snahy společnosti.
Atari se vzdává free-to-play a mobilní her ve prospěch PC a konzolí
V posledních letech v Atari experimentovali a zkoušeli bezplatné a mobilní hry založené na klasických značkách. Po neúspěšných projektech se společnost vrací ke svým kořenům.
Srovnání Mass Effectu, Amazon podporuje vývoj her, úspěch tuzemského Beat Saberu
BioWare i fanoušci porovnávají remasterovanou trilogii Mass Effectu s originálem. Nový ředitel Amazonu podporuje vývoj her. Nová verze DualSense pro PS5? Metro Last Light Redux zdarma pro PC.
EA chystají přes 35 her a prodloužili licenci s FIFA
Týmy v rámci společnosti Electronic Arts chystají více než 35 her. Série FIFA může déle využívat licenci od UEFA a Apex Legends se konečně dostane na Nintendo Switch.
PS5 mění vývoj her. Ratchet & Clank: Rift Apart přinese jedinečné zážitky
Vývojáři z Insomniac Games si pochvalují vývoj her pro PlayStation 5. Next-gen konzole mění způsob práce a eliminuje zastaralé postupy při načítání hry. DualSense zprostředkuje jedinečné zážitky.
Tvůrci Cyberpunku 2077 a Zaklínače za vývoj her utratili přes 121 milionů dolarů
Polský CD Projekt RED investoval velké peníze do vývoje her a technologií s cílem vytvořit rozsáhlé kyberpunkové akční RPG a mít základ pro budoucí projekty, včetně značky Zaklínač.
Raději navýšit cenu her než mikrotransakce, říká vedoucí vývoje God of War
Známý vývojář se zapojil do debaty o navýšení ceny her z dnešních 59,99 dolarů na 69,99 dolarů. Uvítali byste navýšení ceny s tím, že ve hře nebudou žádné mikrotransakce?
Bývalý šéf Sony: Náklady na vývoj AAA her rostou a prodejní cena zůstává stejná, což je neudržitelné
Shawn Layden dlouhé roky vedl PlayStation Worldwide Studios a přeje si návrat k AAA hrám s herní dobou 12 až 15 hodin. Podle jeho slov náklady na vývoj AAA her rostou s každou generací konzolí.
Na nové Saints Row a Dead Island 2 si počkáme. Embracer Group mají 69 dosud neohlášených her
118 her v aktivním vývoji a více než 3000 vývojářů po celém světě. To jsou čísla švédského holdingu Embracer Group, pod který spadá THQ Nordic, Koch Media, Deep Silver, Coffee Stain nebo Warhorse.
Sony uzavírá studio v Manchesteru, které se věnovalo vývoji her pro PlayStation VR
Studio Manchester původně North West Studio, jenž se zabývalo vývojem her pro PlayStation VR končí. Podle Sony jeho uzavření pomůže zefektivnit provoz společnosti.
Mythic Quest: Komediální seriál o vývoji hry s českou stopou má premiéru už tento pátek
Dvouminutový trailer nám připomíná, že už za dva dny bude mít premiéru komediální seriál Mythic Quest: Raven’s Banquet, který nás zavede za oponu vývoje her.
Tvůrce God of War brání Cyberpunk 2077. Vzkazuje, že během vývoje nejsou hry optimalizované
„Každá hra běží špatně dokud neprovedete optimalizaci hardwaru v poslední fázi před goldem. Cítím se povinen tento problém objasnit, protože mnoho lidí nemusí vědět, jak přesně vypadá vývoj hry.“
Programátoři chválí snadný vývoj her na PS5. Objevují se ale obavy o portování na PC
Naštěstí se neopakují problémy, kterými museli programátoři čelit při vývoji her pro PlayStation 3. Sony pokračuje ve strategii, kterou nastolila s příchodem PS4. Co ale SSD disky u nových konzolí?
Google chce vytvořit několik interních studií pro vývoj her na Stadii
Jade Raymond, která byla dlouhou dobu tváří Ubisoftu a série Assassin's Creed, má na starost vývoj her. Dočkat se máme originálního obsahu napříč rozmanitým portfoliem her ve všech oblíbených žánrech.
Cliff Bleszinski definitivně končí s vývojem her
Cliff Bleszinski, svého času velký ďábel na videoherní scéně, podle všeho definitivně končí u vývoje her. Stalo se tak po hádce na twitteru, kterou zakončil zmíněným oznámením, že končí. Když byl…
Hráči by měli akceptovat vyšší cenu na vývoj her, tvrdí Bethesda
Zakladatel společnosti Bethesda, Christopher Weaver, se vyjádřil k tématu lootboxů či mikrotransakcí. Je k nim skeptický. Zároveň má ale zato, že by hráči měli akceptovat zvyšující se cenu her.